Udover den udvidede åbningstid til kl. 21 hver aften, har vi netop i denne uge opdateret hjemmesiden med en ny funktion, der gør det let og enkelt at finde vej til kundeservice, hvis behovet opstår.

På alle QXL-sider vil du nederst til højre kunne finde et billede af en smilende kundeservicemedarbejder, der med et enkelt klik åbner en dialogboks, hvor du lynhurtigt kan sende en mail til kundeservice med alle relevante informationer.

Undersøgelser viser, at internetbrugere i mange tilfælde foretrækker, at få hjælp via e-mails, og derfor har QXL Kundeservice heller ikke en  telefonisk indgang. Det betyder dog ikke, at du ikke kan tale med os direkte hvis du får brug for det, for du kan altid bede om en opringning – også via den nye genvej til kundeservice, som du finder nederst til højre på alle QXL-sider. Vi ringer tilbage så hurtigt som muligt indenfor vores åbningstid, og i langt de fleste tilfælde kan vi ringe tilbage indenfor en times tid.

Siden vi udvidede åbningstiden i sidste uge, har vi været lynhurtige til at besvare mails og vi har af vores brugere fået dejligt mange positive tilkendegivelser, som vi er superglade for. De hurtige svar skyldes ikke mindst, at vi netop har rekrutteret tre knivskarpe jurastuderende til at hjælpe til på ydertidspunkterne, og de gør allerede et rigtigt godt stykke arbejde. Måske har du allerede nydt godt af deres venlige hjælp?